Delfinen

Delfinen er studiemagasinet for de studerende på Aarhus Universitet. Vi udgiver artikler online på delfinen-magasin.dk og det er gratis at læse alle vores artikler. Bladet er drevet af frivillige kræfter, og i redaktionen er vi lige nu omkring 20 studerende. Nogle af os skriver artikler, andre laver illustrationer, tager billeder eller retter kommaer.

Delfinens indhold sætter fokus på det liv, som optager den studerende – studenterliv, natteliv, kulturliv, byliv mm. Derudover skriver Studenterrådets politiske repræsentanter ugentligt i Delfinen, hvor de vender og debatterer nyheder på universitetet og uddannelsespolitik. Vi har løbende gæsteskribenter, som bidrager til debatten om vores uddannelser og de studerende.

Hvis du vil være med i redaktionen eller har et indlæg til bladet, kan du skrive til delfinens redaktør på delfinen@sr.au.dk. Delfinens artikler er oftest skrevet på dansk, men engelske artikler er også meget velkomne.

Følg med i delfinens artikler på facebook her  og instagram her

For kontakt vedr. annoncering:

Rebecka Goshtasbi

Salgsansvarlig/projektleder