Danmarks Største Fredagsbar og Idrætsdag

I september måned afholder Studenterrådet sammen med Aarhus Universitets-Sport (AUS) hvert år Danmark Største Fredagsbar & Idrætsdag, som er en kæmpe sports- og festdag for alle studerende ved Aarhus Universitet og andre videregående uddannelser i Aarhus.

I år bliver det afholdt fredag den 13. september.

Formålet med Danmarks Største Fredagsbar & Idrætsdag er at skabe et arrangement, som kan give både nye og gamle studerende en følelse af at være en del af et større fællesskab.

Om formiddagen starter de forskellige idrætsforeninger under AUS idrætsdagen med forskellige turneringer.
De studerende kan tilmelde sig idrætsdagen og dyste mod hinanden i blandt andet strandvolley, fodbold og øl-bowling. Derudover har de studerende også mulighed for at slå sig ned på plænerne med billige og kolde øl, inden koncerterne starter først på aftenen. Musikprogrammet er altid sammensat, så der er lidt for enhver smag.

Planlægningen af Danmarks Største Fredagsbar & Idrætsdag foregår løbende. På hjemmesiden (www.danmarks-storste.dk) og arrangementets Facebook-gruppe, kan du følge med i arbejdet og læse de allernyeste nyheder om årets festdag.

Vi ses

For kontakt vedrørende Danmarks Største Fredagsbar & Idrætsdag:

Sofie Hjorth

Projektleder